Henting og Levering
Når du kjøper hos KanonCon kan du velge å få sendt varene hjem til deg (enten til din postkasse eller nærmeste postkontor/utleveringssted), hente i butikk eller samle opp for senere sending/henting.
- Hjem til deg
- Vi behandler ordrene fortløpende som vi mottar dem, og normalt innen 1-3 virkedager. Du kan forvente å ha pakken hos deg innen en uke – forutsatt at det ikke er noen kjente forsinkelser hos Posten. Vi er prisgitt de til enhver gjeldende leveringstidene til Posten, så vi kan dessverre ikke garantere levering innen de foreslåtte tidspunktene, men vi sender alltid så fort som mulig fra butikken etter vi har mottatt bestillingen din.
- Vi benytter Posten Bring som speditør for de fleste forsendelser. Hvis det er mulig, får du pakken levert hjem til deg – enten i postkassen, eller der du evt får levert avisen. Dersom pakken er for stor for postkassen vil den automatisk sendes til nærmeste postkontor eller post i butikk. Du vil alltid kunne følge din ordre ved hjelp av sporingsnummeret du får tilsendt på e-post.
- Ved Pre-order/Forhåndsbestilling vil vi etterstrebe å sende i så få forsendelser som mulig.
- Vi sender normalt kun til adresser i Norge. Vi sender dessverre ikke til Svalbard.
- For alle ordre som skal sendes til kunde vil det tilkomme fraktkostnader. Denne kostnaden kan periodevis være fast eller variabel. Eventuell variabel fraktkostnad beregnes basert på pakkens vekt og størrelse og vil fremkomme tydelig før ordren bekreftes av deg i utsjekkingsprosessen. Alle kostnader med frakt vil være oppgitt inkl mva.
- Foreign buyers please get in touch to make special arrangements.
- Hent i Butikk
- Dersom du ønsker å spare fraktkostnader, evt ønsker varen så raskt som mulig kan du velge Hent i Butikk.
- Vi forsøker å plukke varene så fort vi mottar bestillingen – så i utgangspunktet kan du komme innom butikken så kort tid etter du har lagt inn bestillingen – i verste fall finner vi det frem mens du er der 🙂
- Samle opp
- Du kan velge Samle Opp som fraktalternativ når du handler i butikken for å spare fraktkostnader. Vi sender ut etter avtale med deg, evt kan du komme innom og hente når det passer deg.
Uavhentede pakker
Det er ditt lokale postkontor som er ansvarlig for å sende ut hentemelding. Varer bestilt på nett som ikke blir hentet, eller nektet mottatt vil bli returnert til oss for kundens regning.
Posten sender ut en påminnelse dersom du glemmer å hente en bestilt pakke. Dersom du fortsatt ikke henter ut pakken innen oppgitt dato, vil den bli sendt tilbake til oss. For uavhentede og ikke-betalte pakker vil du bli belastet et gebyr på kr. 199,-, for å dekke kostnadene vi har hatt i forbindelse med den uavhentede pakken. Uavhentede pakker omfattes normalt ikke av angretten.
Hvordan kan jeg sjekke leveringsstatus på min ordre?
Når du legger inn en bestilling hos oss vil du få tilsendt et sporingsnummer for pakken din fra Posten Bring. Informasjon om din forsendelse kan fås ved å kontakte Postens kundeservice på telefonnummer 04004, eller sjekke status på Posten sine hjemmesider www.posten.no.
Dersom du har opprettet en personlig kundekonto i vår nettbutikk vil du alltid ha tilgang til din fulle ordrehistorikk der.
Denne siden leveres og driftes av:
KanonCon AS
Nedre Storgate 6
3015 Drammen
Tlf. 9192 6677
Org.nr. 918038388MVA
Informasjon og bilder på nettstedet eies av selskapet eller deres partnere og kan ikke kopieres uten tillatelse.